Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


19 april 2013

Tenta och bilbesiktning

I morse var det då dags för sista tentan. Den gick jätte bra och tror att jag i allafall får ett godkänt i betyg på den. Det räcker gott och väl för mig. Efter tentan blev det att besikta bilen. var lite svårt att hitta stället som jag bokat tid på men jag kom i tid och besiktningen gick över förväntan. Efterson vevhusventilationen rasade i vintrass var vi oroliga över att Co2 halten skulle vara för hög men den fick vi ingen anmärkning på. Dock behövs bromsrör och bormsslangar bytas ut samt bilbältet i mitten bak. Små fel helt enkelt. Sånt som går hyfsat snabbt att åtgärda + att det är billigare än att köpa en ny katalysator. Nu ska jag bara ta och slappa en liten stund innan det är dags att hämta grabbarna på dagis. Skönt att allt pluggande är över så hjärnan får vila. Nu siktar vi på LIA:n och allt spännande vi kommer att få lära oss där. Ikväll blir det Tentafest men några personer från klassen. Alla kunde inte komma vilket är lite synd. Jag ska vara nykter men kommer nog att ha väldigt roligt ändå. Skriver mer en annan dag. PoK Jayline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar