Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


27 juni 2013

Sista dagen på NCC



Idag är det sista dagen för mig och Lotta på våran LIA plats. Veckorna har verkligen flugit iväg och jag känner att det nog kommer att bli lite tomt att inte behöva åka hit och jobba. Sitter och väntar på att Lotta och Jonas ska komma hit nu. Jag och Lotta ska idag informera de som varit med under våran tid på NCC om vilka förslag och rekommendationer vi har kommit fram till när det kommer till materialförvaringen på byggarbetsplatsen. Hoppas att de blir nöjda med vårat resultat.

Kommer kännas konstig att ha 7 veckors ledigt utan att jobba. Har bara haft 4 veckor semester på somrarna de senaste 10 åren. Ekonomin kommer ju att vara sådär men det får vi helt enkelt lösa.
Det som blir skönt är all tid jag kommer att få med barnen. Vi kommer att kunna leka och busa hela dagarna och bara njuta av den sol som vi hoppas kommer att titta fram under ledigheten.

Vi har inga direkta semesterplaner inbokade mer än den Husvagnstripp vi ska göra tillsammans med Anna, Jonas, Eric, Carola alla barnen. Ser fram emot den resan jätte mycket och det ska bli så mysigt att få umgås lite med dom och prata dricka vin och bara njuta. Bad i poolen kommer det nog också att bli antar jag.

Nu ska jag äta lite frukost. Ska försöka att blogga lite oftare nu under min ledighet. Känner att det har blivit lite för sällan nu den sista tiden.
Ha det så bra

XOXO
Jayline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar