Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


11 november 2011

Ett glas vin....


sitter jag och dricker. Resten av familjen sover och jag har sett klart på Idol. ja vad säger man rätt person åkte ju helt klart enligt min mening. Antar att alla unga tjejers föräldrar fått teleräkningen nu och haft ett rejält snack med sina döttrar. Det brukar ju vara så att "flick favoriterna" åker efter ca en månad.. ;)
Nu ska jag inte sitta här och verka VETA detta för det gör jag INTE men det är vad jag TROR. =)

Var hos lilla syster idag och tog lite bilder på grabbarna. Våra underbara söner som växer så det knakar. Benjamin har verkligen blivit stor och han har förändrats till utseendet också. Tiden går verkligen fort. Fick med mig syrrans gamla Iphone hem också idag så nu har jag lagt in de nummer som jag använder. De andra som jag typ ALDRIG ringer fick vara kvar i gamla telefonen. Varför spara dom liksom. =) Man måste ju rensa ibland. Dock gick det inte att ringa från den eller skicka sms men det ska vi kolla på i helgen. Säkert bara nån inställning. =) Är ju lite mer hightech än vad jag är van vid om man säger så.

Nu börjar klockan bli mycket och imorn väntar middag i Borensberg men Mattias släkt på sin pappas sida. Ska bli oerhört trevligt och ser fram emot det jätte mycket.

Detta innebär att det snart är dags för sängen men först ska jag njuta klart av vinet =)

Skriver mer en annan dag.
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar