Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


28 november 2011

måndag....

Ja det var ett tag sen igen nu... Fattar verkligen inte var veckorna tar vägen... Tiden liksom bara flyger iväg.
I helgen har jag och sönerna varit hemma hos min mamma och hennes sambo Kenneth. Vi åkte dit efter lunchen i lördags och kom hem igår.
Under tiden stannade Mattias hemma och pysslade med renoveringen av Alexanders som nu äntligen är på väg nånstans. Väggarna har målats 2 gånger och ser riktigt bra ut. Kanske att det behövs en vända färg till. Men nu kan vi börja planera vilket golv vi ska ha. Så kul att vi äntligen kommer nånstans. Så det är inte lång tid kvar nu. Om vi håller det här tempot är vi nog färdiga innan Jul. ;) Bättre sent än aldrig liksom men det är ju inte lätt att renovera med 2 små. Det tror jag säkert att många med barn känner igen sig i.

Nu sover Zebastian, Alexander är på dagis och jag sitter och sträck kör några avsnitt av Arkiv X. ÄLSKAR den serien och har redan sett de 5 första. Nu har jag hunnit halvvägs in i säsong 6. 2 to go. =)

Ska koncentrera mig nu så jag inte missar nåt smaskigt.

skriver mer en annan dag. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar