Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


01 december 2011

Torsdag...

När man ser tillbaka på sitt liv och undrar vad man tänkte ang vissa saker, vänner val ja allt. Man kan verkligen sitta och analysera sitt liv i timmar men jag känner att det finns inte mycket som jag ångrar. Vissa saker kanske man hade kunnat slippa genom att göra andra val men det hjälper inte att vara efterklok. =)

Oavsett de val som jag gjort så är jag glad över livet som jag lever idag. Jag har en underbar man och 2 underbara barn tillsammans med honom. Kanske låter lite klyschit men det är sant. Vi kan bråka som hund och katt men vi vet ändå var vi har varandra liksom. Det är precis som att vi ÄR varandra. Men jag antar att det är så det blir efter 6,5 år tillsammans.

Imorgon ska jag och min Man med stort M ha en riktig myskväll. Det kom lite snabbt på men vi har bestämt att vi ska gå på bio och sen äta nånstans efteråt. Barnvakt har vi fixat så barnen är i trygga händer vilket känns bra. Det var verkligen INTE igår som vi gjorde nåt på tu man hand. Vi har liksom alltid haft med barnen, förutom när vi blivit bjudna på fest men då är vi ju liksom int själva på det sättet som vi ska vara imorn. Har längtat efter den här dagen och ser verkligen fram emot morgondagen. Eller ska jag skriva morgonkvällen? ;)
Vi ska gå och se In Time med Justin Timberlake, Den verkar skit bra så jag hoppas att jag tycker det efter att ha sett denn också. En liten resention kanske kommer senare. På lördag ska vi ta en liten shopping tur då vi ska på Julbord nästa helg med Mattias jobb. Då måste man ju vara fin och en ny outfit är ju aldrig fel. ;)

Just nu sitter jag och tittar på ett Arkiv X avsnitt medan jag skriver. Något som jag blivit lita halvt beroende av. ÄLSKAR det övernaturliga och funderar mycket över om det faktikst FINNS saker där ute som inte går att förklara. En fråga som vi säkert aldrig kommer att få svar på. Visserligen tror jag inte att det finns små gråa män som åker runt i tallriksformade flygplan men nåt finns säkert. Likadant varulvar osv som de tar upp i serien. Mycket frågor har man ju och man vill ju INTE att det ska vara sant.

Nej nu känner jag att jag yrar. haha
Men ibland blir det ju så när man bara låter fingrarna dansa över tangenterna. en känner att jag måste stoppa mig själv ett tag för att inte låta hel kocko.

Skriver mer en annan dag om helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar