Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


04 december 2011

Finaly....

Mattias kom precis in med grabbarna efter en liten lekstund ute i blåsten. INTE varmt idag men de var ändå ute en bra stund.
Mattias har hela förmiddagen hållt på med golvet i Alexanders nya rum och nu är det klart. ÄNTLIGEN!!! Nu ska bara listerna dit och sen är vi klara att flytta in Alexander i sitt nya rum. Jag hade ju tänk att måka en fondvägg i rummet men det får vänta lite.. Det kan man ju liksom ta när som. Bara att köpa lite svart färg och sen kan ju Mattias måla det när jag och grabbarna är iväg eller så. Sen blir det att ta tag i Zebastians rum (Alexanders nuvarande) för att kunna flytta in honom dit. Dock tar ju renovering lite tid när man har 2 små att ta hand om och som mer än gärna vill hjälpa till med ALLT.

Väggarna är i en blå grå nyans, garderobsdörrarna fick en mer silvergrå nyans och golvet är svart stenimitation i 60x30 platter med ljusgrå skiljestreck. det är verkligen super fint. Nu ska som sagt bara listerna upp och dom blir vita för att få en snygg kontrast mot det grå och svarta. Kan knappt fatta att vi snart är klara. =)
Bilder kanske kommer upp när allt är klart. Från starten till slutet så att man kan se skillnaden som blivit.

Nu ska jag vara lite social med familjen. Zebastian ska få sova en timme nu också.

Hörs en annan gång. =)

1 kommentar: