Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


16 november 2011

kylig onsdag...

I morse var det ruskigt kallt när vi klev upp. Isen var täckt med is så fick sätta i motorvärmaren och sedan starta bilen lite tidigare för att få bort isen. =)
Nu börjar verkligen vintern närma sig me storm steg.
Än så länge lyser snön med sin frånvaro men frågar man mig får den gärna hålla sig borta ett tag till. Visst blir det lite ljusare och så men hellre snö fria vägar. Den kan gärna komma ett par dagar innan jul och sen försvinna igen straxt efter nyår. Men så blir det väl troligtvis inte då metrologerna sagt att det ska bli en likadan vinter som förra året. Fast lite fel har de ju haft för förra året kom ju första snön redan i oktober och det har den ju inte gjort i år.

Nu ska jag snart hämta Alexander på dagis. Saknar min plutt när han inte är hemma. Trots att det är mycket lugnare då så saknar man stojet faktiskt.
Zebastian är piggare idag. Förskylningen verkar ge med sig nu. Skönt. Dock hostade Alexander lite i morse så håller nu tummarna för att han inte blir sjuk. Men vi har ju ändå inget planerat så han får ju vara hemma och slappa och bara vila upp sig.

Nähä dags att göra sig i ordning lite då.
Skriver mer en annan gång =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar