Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


26 september 2011

liten uppdatering ang musikvideon...

Tänkte bara meddela att videon inom några dagar kommer att finnas ute på YouTube för allas ögon. Bara några sista fin justeringar sen kommer ALLA att kunna se den.
Och förhoppningen är att RÄTT personer ser den också så klart. Det här är ju DET som jag och Jocke vill hålla på med i framtiden och vi tänker inte ge oss i första taget. Detta är liksom bara början.
Jag har fått sett videon lite innan er andra och jag kan säga att den är bra. GRYMT BRA!!! Även om den är gjord av amatörfilmare så ser den ut som en RIKTIG musikvideo som vilken elitfilmare som helst skulle ha filmat och klippt ihop. Annie är riktigt skicklig redan och med rätt program kommer hon att kunna utföra underverk. =)

Idag har jag varit i linköping en sväng med syrran på förmiddagen och imorn ska vi ses i Motala och gå runt på stán där. Blir väl även en liten fika nånstans. =)
Var länge sen jag var i Motala och gick runt på centrum men det ska alltså ske imorn.
Alexander och Benjamin är på dagis så det är bara Zebastian som får privieliget att följa med. ;) Som att han har nåt val liksom.

Pratade med Jocke igårkväll också. Jag ska prata lite med Mattias sen blir det att bestämma en helg när jag kan få lite fin besök från Stockholm =) Än så länge är det ju trångt med sovplats men det löser vi genom luftmadrasser. =)
Jag hoppas att det kan bli snart. Ska kolla om det finns nån möjlighet till barnvakt till grabbarna också en natt så vi kan sitta och dricka och sjunga lite. =) Det är ju liksom det vi gör när vi ses. Ja när vi inte spelar mario då så klart. ;)

Nähä nu ska jag väcka Zebastian annars kommer inte han att kunna sova ikväll..
Lägger upp videon här så fort den ligger upp på YouTube

PoK så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar