Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


04 september 2011

Veckan som kommer....

Stockholms resan närmar sig med stormsteg och jag fick idag reda på att jag KAN vara uppe kl 3 som film teamet ville. Känner mig otroligt taggad och vi kommer att ha skit kul antagligen. Veckan som kommer blir full av tvättningar, packningen ska göras och med det följer diverse klädval. På Torsdag ska jag in till linköping för att göra naglarna igen. Långa och snygga ska de bli. ;) Marie är verkligen super skicklig när det gäller att lacka naglar så jag VET att de kommer att bli sjukt snygga även denna gång. =)

På fredag kommer "Barnvakten" dvs Erika hit kl 10 och 10,25 sätter jag mig på bussen. Jag ska enligt färdplanen vara uppe i Stockholm runt 14,20 men sen vet man ju aldrig hur det blir med förseningar osv. Vi får hålla alla tummar att just mitt tåg INTE är försenat för varje minut som tåget blir fördröjt är värdefull filmningstid. men allt kommer säkert att flyta på bra. =)

Kommer att skriva lite mer längre fram. MÅSTE ju ta och skriva om min förra Stockholms resa också för det har jag ju lovat. Tiden har liksom inte funnit till bara.

Nu ska jag titta på Wallander. Frågan är bara hur länge jag orkar vara uppe. Känner mig sjukt sliten efter helgens kalas.
Både Zebastian och Alexander fick jätte fina paket idag och de kommer nog att leka med de nya leksakerna en bra tid framöver. En sak är i allafall säker. NU ska Alexander lära sig att Lillebrors leksaker är LILLEBRORS leksaker då Alexander har väldigt svårt för att del med sig av "sina" Leksaker. Nu kanske han lär sig att dela med sig av sina om han vill låna sin brors saker. Vi kan ju alltid hoppas i allafall.. =)

nu har filmen börjat igen efter reklamavbrottet.
Skriver mer en annan dag.
=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar