Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


26 september 2011

Videon är UTE!!!!!!

ÄNTLIGEN!!!
Nu kan ni se musikvideon till min och brorsan låt Don´t Stop!!!!
Här har ni den:

Medverkande i videon: Jessica Lindqvist (jag), Joakim Gustavsson (brorsan), Annie Ferus, Richard Von Hofsten, Madeleine Lampard Kamil, Fredrik Hagblom, Kristian Sääf, Nina Wong, Olivia Portnoff-Klatzkow och Sebastian Carlos Santiago.
Filmning: Kristian Koskelainen, Annie Ferus och Richard Von Hofsten.
Redigering och klippning: Annie Ferus.

Återigen. Ett STORT tack till alla inblandade. Utan er hade våran video ALDRIG kunnat bli så här bra. Och det här är bara början =)
Nu får jag och brorsan jobba vidare med våran nästa låt Breaking free. Sen blir det video inspelningen till den med. Då är alla som var med i denna videon självklart givna till rollerna även i den. =)

Sprid gärna videon vidare till ALLA ni känner. Den ska bli hiten på allas läppar ;)
Nu blir det sängen för min del.

Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar