Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


02 januari 2012

nystart......

Idag har jag ringt en massa samtal som kommer att innebära en förändring i min framtid.
Min chef har lovat att kolla upp vissa saker åt mig gällande min nuvarande anställning och mina möjligheter att kanske ta tjänsteledigt för att testa ett annat jobb..
Imorn väntar mötet med min handledare på Manpower vilket jag ser fram emot.
Har även pratat med dagis idag om när jag kan börja skola in Zebastian. Förhoppningsvis redan 1 februari, kanske tidigare t.o.m
Bollen är som sagt satt i rullning och vi får väl se vad 2012 har att erbjuda mig. Jag hoppas att det innebär nåt bra och att jag inte gör nåt jag kommer att ångra men det tror jag faktiskt inte.
Allt kan ju liksom bara bli bättre utav denna satsning. =)

Som sagt imorn är det möte med Manpower och efter det blir det att hämta Alexaner på dagis för att sen åka in till motala för att möta Mia och Jocke i motala och gå på Bill och Bulls lekland. Ska bli kul att få busa runt lite.. Där finns det ju ingen elefant som Alexander kan bli rädd för i allafall. Han har ju faktiskt tjatat om att få åka dit igen efter senaste gången vi var där.
Jag ÄLSKADE det leklandet. Det var liksom lagom storlek på det. Man kan sitta vi ett bord och ändå se vart Alexander är. Han kan ju heller inte klättra upp så högt som på busfabriken vilket känns skönt. =)

Nähä nu måste jag väcka lillebror och sen blir det att hämta posten. Eller jag gör nog tvärt om. Hämtar posten först och sen väcka lillebror. =) Blir nog lugnast så.

Skriver mer en annan dag. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar