Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


30 januari 2012

urusel bloggare.. ;)

Är verkligen urusel på att blogga men som vanligt finns inte tiden till det. =)
Tänkte göra ett litet snabbt inlägg nu bara.
Vi lämnade in våran laptop förra veckan då hårddisken på den kraschade. (Efter endast ett halvår) De ringde idag och meddelade att hårddisken går på garantin men att de lösa knapparna inte gör det. (vi bad dom inte ens att laga dom) De kom dock med ett kostnadsförslag på knapp renoveringen. De skulle då byta ut hela tangentborden för 1200:-. HELVETE HELLER!! Fan kan dom inte bara byta ut knapparna som är paj liksom hur svårt skulle det vara? Aja jag sa nej i alla fall och de ska meddela service stället det också.
Nu sover Alexander och jag ska väcka Zebastian nu så han får sitt pencilin. Stackaren har åkt på öroninflammation nu efter magsjukan. Hans andra öroninflammation på 1 månad =(
Skönt att pencilinet verkar så snabbt ändå.

Nu har jag inte tid att sitta längre.
Skriver mer en annan gång.
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar