Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


09 januari 2012

ups an downs....

Året började bra med en massa bra nyheter och nu senaste tiden har det dykt upp saker som har gjort att tankarna har börjat snurra igen.....
Ibland vet man verkligen inte vad man ska göra och man kan ligga och tänka i timmar... Men med allt tänkande kommer det ALLTID fram svar och lösningar. Jag har sett allt nu. Jag vet vad som behöver göras och sägas. Jag hoppas bara att ALLT ska bli bra. Jag är starkare nu än jag varit på länge och jag ska hålla fast vid den som jag är idag. INGEN och INGET ska kunna bryta ner mig. ;)

Jag pratade med Dagis idag och det är tydligen bara att bestämma datum för inskolning så kan jag börja jobba sen =)
Känns lite sådär. Jag vet att jag har tyckt att det är jobbigt att vara hemma med barnen och så men nu när jag snart ska börja jobba så känner jag en seperationsångest som jag minns från när jag skulle börja skola in Alexander.
Tiden går verkligen fort.... för fort.... jag har liksom inga bebisar längre.. =)
Inte för att jag vill ha nån mer just nu men vem vet i framtiden??

Nähä nu ska jag ringa lite samtal innan jag ska hämta Alexander. Sen blir det mys och bus när han kommer hem =)

kram så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar