Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


22 augusti 2011

Jag är kär!!!!!

I våran nya bil!!!!
I fredags köpte vi ytterligare en BMW 320i. en SVART!! Och det är den som jag kommer att köra runt i framöver. Jag var och handlade idag och tog premiär turen i den och jag blev förälskad från start. Den är nästan som våran andra men mycket piggare och låter ingenting så vill man höra motorn måste man stänga av radion. Den har svart inredning utan en massa detaljer utan bara helt rena ytor. MUMS!!!
Så här ser den i allafall ut:




Är hon inte vacker. Hon passar mig som handen i handsken och jag är övertygad om att vi kommer att trivis mycket bra tillsammans. =)


Alexander är på dagis nu och eftersom det regnar kommer jag och Zebastian att ta en tur i pärlan igen straxt innan 1 för att hämta honom. Sen när vi kommer hem blir det att sova middag för grabbarna och jag ska se senaste avsnittet av True Blood. Kan knappt bärga mig. Den serien är verkligen beroendeframkallande. Tror minsann att jag vet vad jag ska önska mig av tomten iår. ;)


Nähä nu ska jag göra oss i ordning lite..

Skriver mer en annan dag.

PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar