Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


09 augusti 2011

tisdag..

Halv mulet men med enstaka solstrålar. Så kan man nog beskriva vädret idag. Det är sista lediga veckan för Alexander från dagis så nästa vecka är allt som vanligt igen. =)
En sak är säker. Jag MÅSTE hitta en bil.... FORT!!!
Visst kommer jag att kunna gå till dagis ett par veckor till men inte i spöregn... vi får väl se hur det löser sig. =)

Annars har det inte hänt så mycket. Bloggandet om Stockholm får bli nu när Alexander börjar dagis igen för då har jag tid att sitta och skriva när Zebasitan sover sin förmiddags lur.

Förra veckan var jag ju sjuk i halsfluss. INTE kul. Men nu är jag frisk från den även om jag fortfarande har 2 dagar med antibiotika kvar.. Men det är ju snart avklarat.

Vi far ju även i Kolmården tillsammans med Anna, Jonas, Carola, Erik och Tilde. Detta kommer det också ett litet inlägg om framöver. =)

Nähä nu hinner jag inte skriva mer utan måste roa grabbarna..
skriver mer en helt annan dag. =)
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar