Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


26 augusti 2011

Äntligen fredag.

Denna veckan har gått grymt fort och nu är det redan fredag.
Vad helgen bjuder på vet jag inte riktigt. Det är ju Ljungsbro marken men vi får väl se om det blir att gå på den eller inte. Vi ska ev till min pappa imorn och hjälpa till med lite trädkapning sen ska vi kanske hämta ett skåp hos Mattias mamma. Tydligen ett väldigt tungt skåp då det är av Ek så antar att vi får ta med oss några riktigt starka karlar som kan hjälpa Mattias att lyfta det då han inte klarar det på egenhand. Pappa sa att han kanske kan hjälpa till så vi får väl se om vi kanske ska ta med oss en till. Jag vet ju inte hur mycket jag orkar lyfta. Min rugg är ju inte vad den har varit..
Ikväll blir det i allafall Tacos till middag. Det var länge sen nu så det ska bli gott.

Blir inget långt inlägg idag för det finns inte så mycket att skriva.
Ska verkligen försöka att blogga om stockholmsresan jag gjorde i juli och om kolmården dagen också. Men har ju bilderna på andra datorn och där inne så är mottagningen på internetet sådär. Måste skaffa ett usbminne så jag kan föra över bilderna till den här datorn känner jag. =)

Ha det bra så skriver jag mer en annan dag. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar