Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


23 augusti 2011

Några tankar....

Visst är det ganska roligt att man efter 10 år kan återfå kontakten med någon som man lekte med när man var liten? Och att det kan kännas precis som att tiden har stått stilla!
Så är det i mitt fall. Har fått tillbaka kontakten med en gammal killkompis från barn tiden och det känns verkligen super kul. Vi gjorde mycket bus tillsammans och lekte även ute hos min farmor på somrarna. Han lärde mig en hel del bus som att bada i vattenpölar, klättra ur spjälsängen mm.
Tänk vad fort tiden kan gå egentligen.
Är så kul att börja prata med honom på "fejjan" igen.

Solen skiner ute idag och jag funderar på att promenera till dagis sen när det är dags för hämtning. Dock känner jag att kroppen inte är riktigt 100% än efter halsfluss nr 2 så vi får väl se. Det kanske är bättre att låta kroppen vila nu under antibiotika kuren så att jag inte tar ut mig för mycket. Eller??

Om ca 2 veckor är det åter igen dags för mig att åka till Stockholm och denna gång hoppas jag verkligen att musikvideo inspelningen blir av och att vädret är på topp. Mycket sol vill vi ha. Har inte bokat biljetterna än men det hinner jag ju. Ser verkligen fram emot att få träffa Brorsan igen och bara festa och ha kul. Blir att packa med en massa snygga kläder också igen. Och skorna som jag köpte sist. De bara MÅSTE vara med i nån scen i videon.

Imorgon kommer eventuellt syster yster och Bejamin hit. Det blir mysigt att få umgås lite med dom. Sen kommer sotaren hit i morn förmiddag också för att göra nån brandskyddskontroll. Fullt upp imorn alltså.

Nu ska jag och Zebastian busa lite innan lunchen så att han kan sova lite efter att vi har hämtat Alexanader. Vi får väl se om Alexander är trött idag när han kommer hem. Igår somnade han ju inte men höll humöret uppe bra medans farmor Monica var här. Och mysigt var det ju också. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar