Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


18 juli 2011

regnet det bara öser ner....

*suck*
Det regnade igår när jag gick och la mig och det regnar fortfarande nu när jag vaknar... När ska sommaren komma??? Blir så trött på allt regn. Vi som skulle ha det mysigt med familjen nu när Mattias är ledig med många turer i husvagnen men nej då det gick ju inte eftersom den svenska sommaren är som den brukar vara.. REGNIG!!!
Blir så trött....

Jag vet att jag lovade att blogga om min resa till Stockholm men det har inte funnits tid men jag lovar att det kommer inom kort. Ska lägga in bilderna på datorn och sen blir det ett långt inlägg om min tripp upp dit. =)
Hoppas bara att ni som läser min blogg orkar läsa hela det inlägget.. Får kanske bryta ner det lite vi får väl se.

Nu ska jag få i mig det sista av frukosten sen blir det att städa i ordning lite innan Erika kommer och busar med grabbarna och snackar skit med mig ;)

Skriver mer en annan dag. När får vi väl se. =)

PoK

1 kommentar: