Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


04 juli 2011

måndag....

Kände mig otroligt seg när jag vaknade i morse. Kändes som att jag inte sovit nåt trots att jag sovit ganska mycket.
Har en massa tankar i kroppen... Fick reda på att en hemsk sak har hänt. En par killar som gick i högstadiet i klassen under mig har varit med om en fruktansvärd olycka. En av dom finns inte längre här på jorden =( och den andra kämpar fortfarande på sjukhuset. Har inte träffat dom på flera år men mina tankar finns hos honom och hos deras familjer. Det är verkligen en fruktans tragedi.

Nedräkningen har börjat till stockholmsresan och mina kläder från vinden har fortfarande inte kommit ner. Mattias MÅSTE verkligen ta ner dom ikväll. Annars blir det svårt att hinna packa Känner mig superladdad trots att musikvideo planeringarna inte gick helt i lås så verkar det bli en superhelg i alla fall med mycket musik, dans och festande. Vi kommer att ha så himmla roligt.

Jag var hos Marie igår och fixade naglarna. Resultatet blev skitbra. N gäller det bara att vänja sig vid dom också. Men hon gjorde dom inte så mycket längre än vad mina egna är men det är ju en vanegrej liksom. Att skriva på bloggen här nu är inte nån enkel match men det går bra faktiskt och bättre går det ju med tiden.
Här är en bild på resultatet:Bilden är tagen med datorns kamera så kvalitén är ju sådär... =)

Nu ska jag ta mig en Billys Pan Pizza då jag inte ätit nån lunch än.
Antar att jag får dela med mig till Alexander lite också. Zebsatian sover nu så vi har lite egentid nu.
Skriver mer en annan gång
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar