Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


05 juli 2011

3 dagar kvar.....

På fredag ska jag ju åka till Stockholm och planeringen i klädväg är i full gång. Idag har jag tvättat de kläder som jag tänkt att jag ska ha med mig. Kommer att bli mycket kläder minsann men det kommer ju att gå åt. =)
Musikvideon verkar gå framåt och vi ska tydligen kunna göra 2 av de stora scenerna på lördag. Åh det kommer att bli så himla roligt. Och ännu roligare kommer det bli i augusti när ALLA kan vara med. Det kommer att bli en så häftig upplevelse det här.

Zebastian har varit lite hängig idag och han är lös i magen igen. Han fick smaka mjölk igår till maten för första gången (iallafall den mägnden) så det kanske är därför. Magen är ju inte van vid mjölk så den protesterar väl lite kanske. Hoppas att han inte har mjölkallergi bara men han har ju ätit fil av mig och dricker ju välling med mjölkpulver i så det tror jag nog inte. Sen har han ju varit lite snorig ett tag så det är väl nån bacill. =)
Alexadner ligger nu i soffan och slappar. Dom har haft storstädning på dagis idag och det bli man ju faktiskt trött av. Själv skulle jag behöva dammsuga men det får jag ta en annan dag. idag är det packning som gäller. Känner dock att det saknas vissa grejer som jag vill ha till kläderna men det kan man ju alltid köpa i stockholm liksom. Det är ju inte direkt så att det är affärs brist där. =)

Nu ska jag ta en billys och slappa lite innan jag tar tag i packningen igen.. =)

Skriver mer senare eller en annan dag.
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar