Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


08 juli 2011

Stockholm i mitt hjärta.....


Ikväll går färden mot Stockholm och 3 dagars festande, skrattande och musikredigerande. Vet fortfarande inte hur det bli med videon men som sagt vi kommer att superkul ändå även om inte den blir av.
Längtar så tills ikväll och tiden tycks faktiskt gå ganska fort. den är ju redan halv 11 och då har jag varit vaken sen 6 i morse.
Det är det som ska bli skönt också med att åka iväg. Att inga barn kommer att väcka mig på morgonen. Men vem vet jag kanske kommer att sakna det. ;) Annars så kommer det bli så att jag vaknar supertidigt och inte kan somna om bara för att jag är van vid att vakna tidigt. Vi får väl se hur det blir.

Resväskan är packad upp till kanten. Man kan nästan tro att jag ska vara borta i en vecka men man kan ju aldrig ha för många klädvals möjligheter. =) Jag har, förutom kläderna, med mig 3 par skor i väskan och stövlarna som jag ska ha på mig när jag åker. Struntar i att ta med gympapjucksen. Kollade vädret och det ska inte regna ihelgen.

Okej åter till helgen. I kväll blir det nog ganska lugnt. Ev ska vi ut med Niklas om inte inspelningen blir av. Har verkligen längtar efter honom också för det var sååå länge sen nu som vi sågs. Sen blir det väl utgång lördag också och på Söndag väntar Patricia.
Har inte varit där sen juldagen 2005. Det är ju ett tag sen =)
För er som inte vet så är Patricia en partybåt där det på söndagar är "gayparty". Helt underbart och de har öppet läääänge också så man hinner dansa ordentligt vill jag lova.. Ser nog fram emot denna kväll mest av allt tror jag. Jag hade så himla kul när jag var där sist och jag vet att vi kommer att det även denna gången. Vi får väl se vilka vi blir. =)

Nähä nu kanske jag ska roa mina grabbar lite. De är ju i u för sig väldigt snälla just nu och sitter här i vardagsrummet. Alexander framför tv:n och Zebastian leker med sin nappflaska. =)
Jag har verkligen helt underbara söner. Fast nu räcker det med tv tittande för Alexander och Zebastian ska sova en liten stund.

Får se om jag har möjlighet att blogga lite nu när jag är iväg annars skriver jag om helgen när jag kommer hem =)

PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar