Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


02 juli 2011

lördag morgon....

Det blev ingen sovmorgon idag inte. Zebastian vaknade tio i 7 och ville inte alls somnna om. + att Cissi (katten) ville busa också.
Det är liksom alltid så... När Alexander väl sover på morgonen så vaknar Zebastian tidigt och då väcker han Alexander. Det är som en ond cirkel.
Mattias ligger fortfarande och sover då han känner sig lite risig. Det skulle egentligen ha blivit en kanot tripp idag men som det verkar nu på vädret så får vi nog skjuta på den till en helg med bra väder. Man vill ju att solen ska skina när man paddlar =)

Nu ska jag ta och klä på mig lite sen får vi se vad dagen bjuder på. Hör att Mattias är uppe nu också..
Skriver kanske ett längre inlägg senare..

PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar