Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


29 januari 2011

30 års fest

Idag står Anders 30 års fest överst på schemat. Kl 19 är det samling och jag känner mig super laddad. Alexanders feber är inte lika hög idag heller vilket känns skönt.
Kattis ringde förut och hon dyker upp här hos oss vid halv 6, 6 så hon hinner umgås med grabbarna lite innan vi åker och så att jag och Mattias hinner snoffsa till oss lite extra innan vi åker om det behövs.
Klänningen är nu framhängd med alla accessoarerna och jag tror verkligen att det kommer att se bli snyggt tillsammans.. Ska bara leta fram mina stövlar också så att allt är klart. De lär nog behövas poleras upp lite innan vi åker.

Jenny och Micke sitter just nu i bilen upp till Värmland för att hälsa på Mickes Mormor som fyller 90. Håller tummarna att allt går bra och att de kör försiktigt. Man kan ju aldrig veta hur väglaget är riktigt trots att det är + grader ute.
Pratade med mamma förut och hon höll precis på att mata Benjamin. han hade visst gröt över hela ansiktet och hon sa att hon inte kommit in i matningen riktigt än. Vi får hoppas att det går bättre vid lunchen då.. ;)

Nähä om man skulle börja göra lite nytta.. Leta fram stövlarna blir nästa utmaning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar