Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


28 januari 2011

Städning

Det måste väl ändå vara nåt av de tråkigaste som finns?
Jag har just sopat hela huset eftersom jag inte vill väcka mina sovande pojkar genom att starta dammsugaren. Det var inte så speciellt skitigt men det behövdes dras av lite i allafall.. kommer att ta mattor och dylikt sen när Mattias kommer hem så att han får vara med Alexander.
Tog febern på Alexander för dryga timmen sen och då var febern upp på 39.8 igen. Stackaren fick mer Alvedon och efter det somnade han. Hoppas att han får sova ett tag nu.
Han vill inte att jag ska lämna rummet så vi har barrackerat oss i vårat sovrum framför datorn där jag kan sitta och leta efter saker till huset på nätet medan Alexander tittar på film på ett fönster bredvid mitt IT fönster. =) Datorer är verkligen smidiga... Zebastian ligger oftast på magen i våran säng och tittar han med annars sitter han i mitt knä och kollar in alla prylar som finns att köpa.

Längtar faktiskt efter att Mattias ska komma hem så att jag får slänga in mig i duschen. känner att jag behöver det. Kanske t.o.m tar ett bad ikväll fast det vet vi ju hur det gick med sist så vi får väl se hur det blir med den saken.

Nu vaknade Alexander och vill ha mat.. potatismos och fiskpinnar står på önskelistan =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar