Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


20 mars 2012

ångest.....

Känner verkligen att jag INTE kommer att klara av Matte B kursen jag nu läser på distans.. Är jag verkligen så trög eller är det bara det att det är svårt att plugga matte på distans??
Imorn blir det i allafall att åka till det öppna klassrum som ska finnas på bergska för lite "dumma" frågor ;)

Har även planer på att börja jobba lite smått igen. Har ju sökt en massa jobb men ingen har hört av sig och jag känner att jag inte kan gå hemma bara för att jag vill. Måste ju liksom dra in lite pengar och få lite socialt umgänge också. Känner att jag inte kan vara mamma på heltid utan att jag måste få lite vuxen tid också. =) Älskar mina barn det är inte det men saknar mina arbetskamrater och så.
Har ju sagt att jag inte vill tillbaka till gamla jobbet pga av arbetstiderna men det verkar som att det kan gå att lösa också enligt facket så det ska nog bli bra.
Har dock försökt att få tag i lite folk på jobbet utan framgång men förhoppningsvis kommer de att ringa upp mig inom kort nu. =)

Hinner inte skriva mer nu.
Ha det så bra så länge.
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar