Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


05 mars 2012

Inskolnings dags...

Idag började vi inskolningen av Zebastian. Vi var bara en timme på dagis idag men den timmen gick bra med bara en liten temperaments visning. Men det får de vänja sig vid. ;) Han är ju en stark personlighet med en stark vilja. Men som jag känner nu så kommer det att gå bra att skola in honom. Han tydde sig inte alls till mig i den utsträckningen som jag trodde.
Resten av dagen blir lugn då Zebastian är lite snorig fortfarande. Han är ju pigg och så men det är ju bättre att ta det lugnt än att han röjer för fullt och inte blir helt frisk. ;)

Jag håller mina förhoppningar uppe om att jag ska få ett positivt samtal under veckan. Men vi får väl se om ödet vill så eller inte ;)
Vad det handlar om tar jag vid ett senare tillfälle i så fall. Vill inte avslöja för mycket.

Annars så är allt bra. Har ju börjat att plugga Matte B nu på distans och känner att det går bättre än vad jag trodde att det skulle göra och igår när jag satt så behövde jag bara ringa min "mattelärare" (syrran) vid ett tillfälle med lite frågor men sen flöt det liksom bara på och jag fick rätt på tal efter tal. Kanske blir man smartare med åren och nu är jag ju inte skoltrött heller så detta kommer nog att gå bra ;)

Nu blir det lite bus med grabbarna så skriver mer en annan dag. =)

Ha D bra..
PoK

1 kommentar:

  1. Hoppas du får positiva besked, är sååånyfiken på vad det kan vara :) kram

    SvaraRadera