Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


07 mars 2012

facebook problem...

Idag kan jag inte komma in på facebook... Det går inte attöppna sidan för att det kommer upp att jag ska diagnostisera anslutnings problem med explorer och med google chrom läsaren så kan den inte ens hitta webadressen...

Har någon lyckats hacka facebook nu och stängt ner hela sighten? ;)
Det är inget fel med vårat internet i allafall eftersom jag kommer in på alla andra sidor som jag provar att öppna.
Har försökt logga in på min Iphone också och där kommer jag faktikst in men sen står det connection error. =)
Nåt fel är det ju. ;)

ajja... skit samma. Det är ju inte det viktigaste i världen liksom. ;)

Idag är det dags för inskolningsdag nr 3. Vi ska börja med ute lek och sen ska vi äta där. Så måste åka och ta ut pengar innan så att jag med kan äta där.

ha en bra dag så hörs vi senare.
pok

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar