Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


23 mars 2012

födelsedags kalas i berg.....

Om några timmar ska jag och grabbarna packa in oss i bilen och åka mot Berg. Idag fyller min älskade farmor år så vi ska dit och fira henne. =)
Frågan är ju bara vad man ska köpa. Hon har sagt att hon inte vill ha nåt speciellt mer än blommor så får väl köpa en blomsterkvast och några triss ;)

Även Pappa och Syrran ska dit så alla kusinerna kommer att vara samlade. Jag hoppas verkligen att vädret håller i sig så vi kan vara ute och busa lite med grabbarna. Hanna får väl ligga i lite lä en så länge. =)
men tiden går ju så fort så hon springer väl runt innan man hinner blinka.. ;)
I allafall till nästa sommar.
En sak är ju i allafall säker.. Hon kommer att få det tufft med sina 3 kusiner. Inte lätt att vara ensam tjej ;)

Nej nu ska vi slappa lite innan lunchen sen blir det att klä på sig finkläderna och packa in sig i bilen ;)

PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar