Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


06 november 2010

tacokväll

Idag sak hela familjen packa in sig i bilen och åka hem till Conny och Kattis för en liten tacokväll tillsammans med dom Jocke och Mia. Ska bli super kul. Dock är Alexander lite hängig så vi får väl se hur länge han orkar hålla humöret uppe.. Han sover nu så att han ska vara pigg när vi kommer dit i allafall.. Efteråt ska Jocke och Mia följa med hem till oss.

Mattias kom hem igår och var genomförkyld så väntar bara på att jag med ska bli sjuk nu. Sönerna har ju varit lite små förkylda nu senaste veckan.. går ju tyvärr inte att undvika att bli sjuk om resten av familjen är det.. men jag försöker hålla mig undan så gott det går och inte pussa alltför mycket på mina pojkar.. ;) Men det är svårt kan jag lova..

Nähä bäst att göra sig i ordning och så innan vi ska åka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar