Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


18 november 2010

Torsdag...

Alexander ligger och sover och Zebastian har precis fått mat så nu sitter han i sin stol och är helnöjd. Han gillar verkligen figurerna som man kan sätta dit på stolen. Sitter och pratar med dom och ler mot solen =)

Det har snöat här nu på morgonen och det känns väl sådär.. Har aldrig gillat snö och kommer nog att aldrig att gilla det heller.. Så kallt och blött... Men barn gillar ju snö så man måste ju offra sig lite.
Pratade med syrran förut och troligtvis så kommer dom hit imorn hon och Benjamin. Vi ska ta lite kort på våra pojkar tillsammans.. Vi ska hålla värsta fotostudion här hemma.
Vet inte riktigt hur dags dom kommer men blir nog framåt lunchtid. Båda 2 har ju småpojkar som är morgonpigga.

Nu kom Alexander in så han har sovit klart och Zebastian fick nyss sin bok ifrån Ljusfalls byaråd.. =) Alexander fick ju också en när han föddes.

Dags att leka lite med sönerna och sen dags för matlagning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar