Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


18 februari 2011

Besök av faster mia

Idag kom Mia hit på en liten kortvisit.
Och hon var verkligen efterlängtad. Alexander blev verkligen helt till sig när hon kom och nu på kvällen har även Zebastian varit väldigt gullig efter att till en början ha varit lite misstänksam.

Tog en tripp till Viberga idag också och inhandlade mat.Det har blivit standard nu när barnbidraget kommer.
Nu har vi mat så det räcker ett tag i alla fall.

Mia visade bilder på sina scrapbooking verk. Blir verkligen sugen på att gå en kurs i detta då man verkligen kan göra så mycket fina grejer.

Imorn kommer pappa hit så vi ska hålla på med Alexanders blivande rum lite. Blir att slipa garderobsdörrarna samt måla och spackla invändigt i dom. Kattis ska ev ha Alexander en stund. får se om även Zebastian blir bortlämnad.

Blir ett kort inlägg idag men jag lovar att skriva mer vid ett annat tillfälle. Ska vara lite social nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar