Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


28 februari 2011

Härliga måndag.

Så var det måndag igen och jag ska snart hämta Alexander på förskolan.
Natten har varit toppen bra. Alexander vaknade en gång vid 3 och Zebastian en gång i morse runt 5 annars har vi fått sova bra vilket verkligen behövdes. Natten mellan lördag och söndag var fruktansvärd då Zebastian bestämde sig för att vakna med ca en timmes mellanrum från kl 2 på natten. INTE kul alls. Hela familjen gick och lade sig samtidigt igår runt kl 20. Jag tror nog att alla var lite trötta efter helgen.

Jag låg ner i sängen och soffan hela dagen i går i stort sett då jag vaknade med m-värk och mådde allmänt illa. Har verkligen INTE saknat det men det blir ju att den kommer tillbaka nu när jag har slutat amma. Var utan den i 1 år och 3 månader så ska inte klaga. Men visst skulle jag ha velat vara utan "M" ett tag till om jag fått bestämma.

Skulle ha åkt till mamma med grabbarna idag men eftersom jag mådde som jag gjorde igår så ställde jag in det. Och det var inte bara jag som ställde in utan en kvart efter att jag ringt till mamma så ringde Linda då hon och Melker är sjuka så det hade inte blivit att få träffa henne i allafall. Men visst hade det varit skoj att träffa mamma. Känns som att vi ses alldeles för sällan. Det kan ju bero på att hon bor närmare 10 mil bort och vissa dagar saknar jag henne verkligen.

Nähä om man ska ta och göra sig i ordning lite då för hämtningen av Alexander. Hoppas att han är på bra humör idag när jag hämtar honom. har ju varit lite si och så med det den senaste tiden. Hoppas också på att han har varit en snäll kille och inte hittat p allt för mycket bus. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar