Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


03 mars 2011

Tidsbrist..

Har inte bloggat på ett tag nu men tiden räcker liksom inte tid. Jag gör typ ingenting om dagarna men tiden går så förbannat fort ändå.

Är riktigt arg på "m" som hållit i sig i över 1 vecka nu.. NU RÄCKER DET!!!!! Bara för att jag har varit fri ifrån dig i över 1 år så innebär inte det att du kan komma hit och stanna hur länge du vill..
PISS OFF!!!!!


Idag har jag och sönerna varit och handlat. Blev lite smått och gott. Mest nödvändigt.
När vi kom hem blev det dags att laga mat och när jag frågade Alexander vad han ville ha så svarade han att han ville ha "blåa plätter" =)
De blev jätte goda och det är lite kul att Alexander nu kan vara med och bestämma lite mer över vad vi ska äta till lunch. Men oftast när man frågar så vill ha ha fiskpinnar eller köttbullar så han får inte bestämma varje dag..

Just nu sitter vi och tittar på Walt Disneys Oliver & Gänget. Älskar den filmen eller egentligen alla disneys filmer. Så välgjorda och fungerar liksom för alla gammal som ung.

Åter till filmen skriver mer en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar