Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


24 mars 2011

Faster Mia....

Idag var jag och grabbarna inne i linköping och hämtade upp Mia på stationen. Så otroligt kul att träffa henne igen. Det går verkligen alldeles för lång tid mellan gångerna.
Just nu nattar hon Alexander. Honn sjunger för honom. Jag tror inte att jag nånsin har hört henne sjunga förut. =) Hon byter ut vissa ord också vilket gör sångerna super roligare. Just nu sjunger hon om pruttar. Jag verkligen älskar hennes busiga sida.
Hon är fantastisk med barnen med. Jag tror att hon kommer att bli en fantastisk mamma en vacker dag.

Det blev en tripp till viberga idag också för storhandlig. Och det hamnade på samma summa som det brukar hamna på ungefär och det som känns lite trist är att man vet att maten kommer att räcka typ i 1½ vecka sen är det dags för handling igen. Men men sånt är ju livet.

Sitter och tittar på Big Brother Oasen från och till. Sitter och funderar på när killarna i huset ska välja in den tjej som ska ha. Klockan är ju snart halv 9 och en av tjejerna har liksom inte fått komma in än.
Ja ja jag vet att jag börjar bli en Big Brother nörd =) Men jag måste säga att det faktiskt är ganska underhållande på nåt konstigt sätt.

Aja nu ska jag väl vara lite social.
Ska visa klippen där gurkan äter surströmming för mia så får vi se om hon tycke att det är lika kul som jag.
Eller är det jag som har kontig humor.
Only time can tell.

Ha det bra tills vi hör igen.
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar