Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


11 mars 2011

fredag....

Äntligen fredag....
Känns alltid lika skönt att veta att imorn finns det nån hemma som kan ta barnen så jag får sova ut.
Oftast blir det ju att jag går upp i allafall eftersom Mattias har jobbat i veckan men jag svär att på söndag morgon SKA han ta grabbarna om dom vaknar tidigare än kl 8.

Dagen idag bjuder inte på speciellt mycket. Det blir att städa och plocka lite eftersom vi får besök av mamma, Kenneth, mormor och Sture imorn då de ska fira Mattias och Alexander.
Lite dammsugning och golvtorkning får räcka tycker jag. Damma med våt trasa kan jag göra imorn innan de kommer.

Alexander sitter och äter frukost framför tv:n (ja jag skämmer bort honom) och Zebastian ligger i våran säng och äter sin ersättning. Jag ska väl också ta mig nåt att äta men är inte hungrig just nu. =)

Kommer inte på nåt mer att skriva. Får se om jag kommer på nåt senare under dagen annars får det bli en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar