Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


27 mars 2011

Födelsedagsfirande....

Idag har Conny Kattis och Erika varit här och firat Mattias och Alexander. Det blev lite smått kaos när de ringde på dörren för jag trodde att kl bara var 1 trots att den var 2. Hade helt missat att det var igårkväll vi skulle ha ställt om klockorna. Blev som sagt lite stressigt att få iordning tårtan men det gick bra i allafall.. Alexander fick jätte fina siffer/alfabets böcker av Inger, Kjell och Tholda och maträtter med kardborfreband av Kattis Conny och Erika. Super bra eftersom han igår fick en spis+kastruller och stekverktyg av Jenny Micke Morfar och Gamelfarmor. Nu fattas bara att han får tallrikar, muggar och bestick. =) Det är ju inte alls dyrt med sånt där så det inhandlas nog inom kort skulle jag tro. Nu sitter jag och Alexander och slappar i soffan och slappar. Vi är nog alla trötta efter dagen och eftersom vi nu ligger 1 timma fel i tiden så känns det skumt att kl är så mycket som den är. Kan lova att jag nästa år INTE kommer att missa tidsomställningen. Nu hittade Alexander en tagg i sin ena tumme. Dags att ta bort den med en nål vilket INTE kommer att bli lätt. Mattias får ta den konflikten då jag inte är lika stark som honom. Fast jag måste nog hjälpa honom lite. See U Later =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar