Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


19 mars 2011

helvetes natt och tidig morgon....

Natten har varit fruktansvärd!!! Milt sagt. Zebastian vaknade kl 01,19 ca och var helt otröstlig. Försökte med allt. Att klä på honom pyjamas då jag själv tyckte att det var lite kallt i rummet. Hjälpte inte.... Ta honom till våran säng för att han brukar somna om lättare. Hjälpte inte... Att ge honom vatten. Hjälpte inte.... Till slut gav jag honom lite ersättning för att han skulle bli trött och det hjälpte i ungeför en kvar sen körde han igång igen. Han somnade och vaknade nog en miljon gånger i natt och efter ett tag så började Alexander att gnälla också. Så fick springa in dit ett par gånger också innan jag till slut runt 4 halv 5 äntligen fick somna.
Jag var beredd på att det skulle bli lite oroligt vid läggningen men inte att barnen skulle sova en stund för att sen vakna och vara oroliga. Men men får hoppas att natten som kommer nu blir bättre. =)
Alexander kom in till oss vid 06,40 och ville titta på tv:n. Så det var bara att gå upp då. Känner mig verkligen super trött och vet inte alls hur jag ska orka med allt bus som är planerat idag. Men jag får ta mig en stark kopp kaffe eller 2. Ska ta och sätta på en kanna nu.

Får se om jag skriver mer ikväll efter våran hel dag i simhallen.

PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar