Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


18 mars 2011

myskväll i stugan....

Sitter just nu i våran stuga och tittar på Let´s Dance.

Känns skönt att resan hit gick bra. Väglaget var bättre än vad jag trodde att det skulle vara då det mesta av snön har smällt bort från vägarna.

Innan vi checkade in tog vi en tripp till Marieberg där vi besökte Elgiganten och inhandlade en bärbar dator. Vi har pratat om det väldigt länge så nu slog vi slag i saken och skaffade en. Super bra att ha då det finns trådlöst internet här som ingår i stugpriset. Det är verkligen lyxigt.

Vi slog till på en Acer som är super fin =)
Nu kan vi ta med oss datorn på semestern så man har nåt att göra de regniga dagarna i husvagnen =)

Nu blir det att slänga sig i soffan och ägna all uppmärksamhet på Let´s dance och mannen i mitt liv. Imorn väntar en dag med bad och en massa plaskande. Alexander ska få ett par armkuddar också.

See U All Later <3

1 kommentar:

  1. Åh vilken fin dator :) Är det en liten en eller? Skitsnygg färg! Hoppas ni blir nöjda med den! Bärbart är toppen.

    SvaraRadera