Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


30 mars 2011

vår känslor....

Idag blev det äntligen en promenad till dagis nu på eftermiddagen för att hämta Alexander. Det var så skönt att få komma ut i solen och trots att det var väldigt jobbigt så var det skönbt att få röra på sig lite. Upptäckte att jag har sämre kondition än jag trodde att jag hade så nu blir det att gå och hämta Alexander så ofta som vädret tillåter. Det kommer vi alla att må bättre av tror jag.


Nu sitter Alexander och Zebastian och leker tillsammans på golvet. De leker med Alexanders bilar. Tror att Alexander tycker att lillebror är mycket roligare att leka med nu när han sitter upp och inte bara ligger hela tiden. Hoppas att de kan hålla sig så här sams även i framtiden. Antar dock att de nångång kommer att hamna i luven på varande men det gör ju alla syskon så det är ju inget fel på det liksom.


Annars kommer nog resten av dagen att bli lugn. Ikväll ska jag laga kycklig gryta med ris med smak av franska örter och vitlök. Mumsigt ska det bli. Ska göra ett eget recept och exprimentera lite. Det är ju oftast då som det blir godast.


Nu ska jag joina grabbarna på golvet.
Skriver mer vid ett annat tillfälle.
PoK Jayline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar