Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


20 mars 2011

Äntligen hemma.

Nu har vi kommit hem och allt är inpackat. Lite kvarstår men det får vi ta imorn.
Zebastian har somnat och Alexander har precis lagt sig. Nu väntar en kvälls slappning framför tv:n efter denna händelserika helg.

Besöket på Lek och buslandet var en succé. Alexander fick verkligen springa av sig och tyckte att det var jätte kul att åka alla kanor som fanns och klättra runt i "stora kojan" som han kallade den stora klätterställningen. Dock blev har snabbt trött och där efter kom han tjuriga sida. Men det gick snabbt över bara han fick börja leka lite igen.

Dags för film.
Skriver mer en annan dag..

pok

1 kommentar:

  1. Åh va mysigt, antar ni haft det toppen! Jag vill också busa med Alexander. Busfabriken ligger på Vimarkagatan 1 i Linköping inte så långt från resecentrum. Så nu vet vi det :) KRAM!

    SvaraRadera