Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


04 mars 2011

Äntligen Fredag.

Idag är det äntligen fredag igen!!!!!

Ser fram emot Let´s Dance ikväll och sen imorn förmiddag kommer pappa hit så att han och Mattias ska måla och spackla lite till i Alexanders rum. Man ser verkligen att det går framåt där inne nu vilket känns toppen. Fast än finns det mycket kvar att göra.
Jag får ta han om grabbarna imorn. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men nåt kul kommer vi säkert på att göra.
Sen väntar 2:a chansen imorn.
Min favoritlåt är ju redan i finalen och jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra för den. =)

Nähä måste engagera mig lite i gossarna nu..

Skriver kanske mer senare. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar