Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


23 mars 2011

trötta grabbar...

Alexander ligger och sover i soffan, Zebastian i sin säng.
Själv passar jag på att glo lite på Big Brothers live sändning av Oasen men de bara sover så de är inte roliga alls.

Har dammsugit hela huset nu på eftermiddagen då faster Mia kommer på besök imorn. Jag och grabbarna ska hämta henne i Linköping imorn vid bussen och sen väntar lite handling och en massa bus i flera dagar. Jag tror att både Alexander och Mia kommer att vara super slut efter besöket =)
Men mysigt ska det bli.

Annars händer det inte speciellt mycket. Mattias mekade aldrig bil igår så det ska han göra ikväll istället. Antagligen så kommer han att komma hem sent så jag ser faktiskt fram emot en lugn kväll när sönerna har somnat för natten. Visst Mattias gör inte mycket väsen av sig när han är hemma så det kanske inte blir nån större skillnad i u för sig. =)
Jag ska i allafall se på Sveriges mästerkock. Har inte följt det speciellt mycket men det är alltid kul att titta. Annars kanske det blir en film på Voddler. vi får väl se vad jag hittar på. =)

Kanske skriver lite mer senare sen när grabbarna sover för natten.
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar