Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


17 mars 2011

förlorad vänskap

Alla har väl nångång kommit på sig själva med att fundera vad som hände med en del vänner som man haft? Sånna vänner som man helt plötsligt bara tappade kontakten med.
Hörde en låt igår eftermiddag som fick mig att tänka på en vän som alltid fanns där för mig men som nu inte finns längre. Saknar personen så oerhört mycket till och från och skulle verkligen vilja kunna ha de samtal som vi en gång i tiden hade. Det var inte speciellt länge sen som vi hade det super trevligt skrattade och pratade om saker som rör livet. Men nu finns bara tomrummet kvar.
Vet att personen i fråga har startat ett nytt kapitel i livet och jag är så glad för personens skull. Jag önskar all lycka i framtiden och att personen kommer att ha det så här bra en lång tid framöver. Hoppas också att vi nångång i framtiden kan ses igen.
Här är låten i allafall AMC-Saknar dig min vän



Idag står storstädning på schemat. Snart blir det att plocka fram "snabeldraken" och dra av golvet med den ett varv innan våttorkning väntar. Vill ju inte åka iväg i helgen för att sen komma hem till ett kaos och måste städa det första man gör när man kommer hem.
Dags att ta tag i det nu.

Skriver kanske mer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar