Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


22 mars 2011

Solsken och 10+

Imorse när vi vaknade sken solen. Känns så underbart. Man får verkligen ny energi.
Nu visar tempmätaren att det är 10+ ute och jag sitter och funderar på om jag ska gå och hämta Alexander idag. Dock blåser det ganska mycket så vi får väl se i eftermiddag om det har avtagit lite för då blir det en promenix. Dags att börja arbeta lite på kroppen inför beach 2011 ;)

Annars finns inga planer inför dagen alls. Blir att ta det lugnt och mysa lite med grabbarna. Mattias ska ev meka bil ikväll så jag antar att han kommer att komma hem efter att barnen har somnat.

Var inne på skatteverkets sida förut och såg över hur deklarationen ser ut nu innan alla avdrag är noterade. Och jag får faktiskt tillbaka en hel del redan. Det känns verkligen super skönt. Bra att få lite extra pengar nu till sommaren. Inkomsten nu är ju inte speciellt saftig. =)

Nu ska jag titta på Sofias änglar sen får vi väl se vad jag hittar för fler program på de olika kanalernas play tjänster.

Hej så länge =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar