Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


21 mars 2011

Fikadags....

Idag står Fika hos Elin på Schemat. Var verkligen sjukt länge sen vi sågs så det ska bli kul. Hoppas på mycket skratt och skvaller. Hoppas också på att få träffa min Anna snart också.. Saknar henne och hoppas att vi också kan ta en fika snart.

Annars är dagen lugn.. Sitter och tittar på Big Brother och skrattar lite och blir irriterad från och till. Men men det är ju så det går till i B B.

Ikväll väntar ett avsnitt av en unge i minuten. En av mina favorit serier. Älskar bebisar men vem gör inte det liksom.

Aja har inget direkt att skriva om idag. Får se om jag bloggar lite om fikan ikväll eller om det får vänta tills imorn..

PoK

1 kommentar:

  1. absolut, bara att hoja till när du har tid så kan jag sluta lite tidigare då, får vi göra snart tycker jag :) kram

    SvaraRadera