Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


19 mars 2011

Förmiddagen i simhallen...

Nu har vi avverkat simhallen. Vi gick dit runt kl 10 och var kvar till ca kl 1. Massor med folk var det men Alexander åkte både forsen och "toaletten" med Mattias. Självklart hade han flytväst på sig så att allt skulle gå bra.
Zebastian fick plaska runt i barnpoolerna och det tyckte han var jätte roligt. Han blev dock lite trött efter ett tag och somnade tillslut i babyskyddet som vi hade med oss.
När vi kände oss klara med badningen och var lite hungriga så bytte vi om och tog en promenad till McDonalds och käkade lunch där.
Nu ligger vi och slappar hemma i stugan. Får väl se vad resten av dagen har att bjuda på =) Vi har ju möjligheten att gå till simhallen en vända till och de har ju öppet till 19. Risken att vi gör det känns dock liten. Men jag hoppas på att det blir en lite promenad runt Campingen lite senare.

Ikväll ska vi lyxa till det och beställa hem lite Kinamat. Mumsigt värre. Vi ska testa att beställa online för första gången i mitt liv i allafall och vi får väl se hur det funkar. =)
kanske inte går när vi bor på en camping men man tycker ju att det inte borde vara nåt problem. =)

Skriver kanske mer senare ikväll när barnen har gått och lagt sig.
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar