Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


25 februari 2011

Fredagsmys.


När jag gick och lade mig igår var jag argare än argast. Varför vill jag inte skriva här men ibland finns det saker som gör att man skulle kunna flyga i taket men inte gör det pga att det finns barn i huset som inte ska se sin mamma så arg.

Vi var hos Conny och Kattis igår också. Det var jätte trevligt. Alexander blev lite blyg när vi skulle äta och ville till en början inte alls komma in till oss andra. Men efter en stund så kom han allt ändå och åt upp halva räkmackan. Har aldrig sett honom sån förut men det berodde nog på att vi var närmare 17 personer så det kanske blev lite mycket för honom på en gång.

Idag väntar handling. Ska in till Viberga snart nu ska bara klä på barnen först och sedan kolla över ekonomin. F*n att livet bara ska kretsa runt pengar. Tänk om man kunde överleva på kärlek och vänskap bara. Alla skulle ju vara rika då liksom.

Får se om jag skriver mer senare under dagen.

1 kommentar:

  1. Hahaha. Schysst med titeln Fredagsmys och sen arga tjejen, ser ut som du hatar fredagsmys!! :D Kram kram söta Jessica. Hoppas vad det nu är ordnar sig.

    SvaraRadera