Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


06 juni 2011

It´s been a While...

Har inte Bloggat på ett par dagar men det har ju att göra med att Mattias har varit långledig så vi har försökt att hitta på så mycket som möjligt med barnen...
Det är ju inte ofta som han är ledig mitt i veckan och sen 3 dagar i rad och vi har busat, badat och myst mest hela tiden.

I går var vi hemma hos Mamma och Kenneth i Hästholmen. Vi grillade och fikade och hade allmänt mysigt. Syrran, Micke, Benjamin, Mormor och Sture var också där så vi var liksom hela gänget samlade. Men det fattades ju en....
Vi åkte hem straxt efter 9 så vi var ju inte hemma tidigt heller.
I morse innebar det att små grabbarna var trötta och gav mig sovmorgon till kl 9. Det uppskattades verkligen. Mattias fick sova lite längre då jag ville se BB finalen som sändes igår. Simon tog hem hela skiten. Jag höll ju på honom och Christian så jag fick ju rätt till slut =)
Han var verkligen en värdig vinnare. Så genuin och uppriktig människa Han, vad jag uppfattade av honom, spelade inget utan verkade vara sig själv hela tiden.

Idag har vi varit hemma och svettats. Solen har verkligen stekt.
Vi fick ett litet fika besök av Anna och Jonas. Det var jätte trevligt att se dom igen. Det pratades lite om den kanot tur som vi ev ska göra. Gäller bara att få till barnvakt nu också. Om vi lämnar ungarna nånstans eller om nån kommer hit återstår att se. Men kul ska det bli i allafall =) Var ju länge sen vi gjorde nåt tillsammans med vännerna utan barnen så det är på tiden att det sker nu.

Nu har vi lagt små grabbarna. Imorn ska Alexander till dagis igen. Jag hoppas att det inte blir lika varmt som det har varit idag då det är jobbigt att gå när det är runt 30 grader ute. Men det är väl bara att vänja sig för sommaren har ju bara börjat så att säga.
Nu blir det att slänga sig i soffan framför en bra film tillsammans med Mannen med stort M.
Han jag älskar mer än nåt annat på denna jord och som jag inte släpper taget om i första taget.
Han är MIN och så ska det förbli ;)

Skriver mer en annan dag.
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar