Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


16 juni 2011

torsdags upptadering....

I morse vaknade vi tidigt.. Alexander vill gå upp redan vid halv 7 och äta frukost så det var bara att pallra sig upp... Sen dess har han varit i farten hela tiden och kan inte sitta stilla i en sekund ens.
Dessa dagar är lite småjobbiga eftersom jag är så morgontrött och inte orkar vara 100% i farten direkt på morgonen..
Men nu är det dags för Zebastian att sova son förmiddagslur och då får jag väl passa på att busa med Alexander ordentligt. =)
Det är ju underbart att se honom så driftig och att han har viljan att göra saker.
Önskar att jag kunde vara likadan.. Fast det är jag ju i u för sig bara jag får vakna till ett par timmar först eller får sova ut ordentligt.

Känner mig otroligt taggad inför Stockholms resan också. Det ska bli skit kul. Brorsan skickade över en låt som han och Sebastian har sjungit in och jag älskar den verkligen... Sebastians röst är mer "rockig" än min och Jockes så det här kan inte bli annat är succé. Han kommer nog att passa in bra och vi kommer att kunna göra underverk tillsammans.. Känner det redan nu... =)
Ska bli kul att få träffa honom i verkligheten och att få jobba tillsammans med honom och brorsan med massa musik framöver. Och inte att förglömma musikvideon. Det kommer att bli så grymt kul och lärorikt.
Känner mig lite nervös bara för jag har ju aldrig gjort sånt här tidigare men det kommer nog att gå bra.

Nu ska jag lägga Zebastian sen blir det att puzzla och busa med Alexander. =)

Skriver mer senare.
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar