Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


20 juni 2011

Ny vecka....

Varför ska helgerna gå så himla fort och varför ska man alltid ha fullt upp???
Denna helg har gått fortare än någon annan men det är ju bra eftersom då kommer ju helgen för stockholms resan fortare.. =) Ser verkligen fram emot det så mycket. Ska bli så spännande att äntligen få spela in musikvideon till min och brorsans låt och det kommer att bli full rulle hela helgen antagligen med många spännande möten med nya människor..

Fredagens tjejkväll med Anna visade sig bli en kväll jag sent kommer att glömma. Mycket skratt och spänning. ;)
Mattias var ju på en "spännande" personalfest med mycket händelser och äventyr också.
Vi behöver inte gå in med på detaljerna.....

Veckan som kommer bjuder väl inte på så många äventyr.. Inte vad jag vet än i allafall.

Jag ska slappa lite framför tv:n nu och titta på "Mamma Mia" Var längesen så det kommer att bli kul.

Får väl se när jag skriver igen då vårat mobila bredband fortfarande inte är fixat.
Men hon jag pratade med på Telia sa ju att det skulle bli fixat idag... Hm hur mycket ska man tro på det egentligen när det har inte har blivit fixat på en hel vecka liksom. Men om det inte är fixat ikväll så skulle jag avvakta till onsdag och då skulle jag ringa igen... *suck* Att det alltid ska bli så här med all teknik man försöker att ha.. Och man är ju ganska beroende av Internet nu för tiden. Jag kan ju t.e.x inte boka biljetterna för resan än då jag får sitta och vänta typ 5 minuter för varje sidladdning och SJ:s sida har ju mycket info så den tar ju dubbelt så lång tid...
Hoppas att det blir fixat snart så att jag kan boka...

VILL ÅKA NU!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar